W Markach z radością odnotowano, że liczba użytkowników Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO) przekroczyła pięć tysięcy. To ekologiczne e-rozwiązanie, które zyskało popularność od momentu swojego wprowadzenia w 2015 roku, cieszy się rosnącym zainteresowaniem mieszkańców. Jego użytkownikiem został niedawno Pan Kamil, który jako pięciotysięczny klient przyczynił się do tego sukcesu. W obliczu potrzeby ochrony środowiska i oszczędności, Wodociąg Marecki zachęca do korzystania z IBO wszystkich mieszkańców miasta.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta umożliwia mieszkańcom Marki wygodne zarządzanie kwestiami związanymi z wodociągami. Dzięki temu e-rozwiązaniu klienci mogą odbierać rachunki, przesyłać odczyty z liczników oraz kontrolować swoje rozrachunki. Dodatkowo, dostępne są zaświadczenia o zużyciu wody, które są przydatne przy przygotowaniu rocznych deklaracji odpadowych. To wszystko zdalnie, bez potrzeby osobistych wizyt w biurze.
Pomimo znacznego wzrostu użytkowników, wciąż jest wielu mieszkańców, którzy nie korzystają z IBO. Obecnie ponad 70 procent klientów Wodociągu Mareckiego nie zarejestrowało się w systemie. To oznacza, że wciąż istnieje ogromny potencjał do ograniczenia zużycia papieru i kopert, co pozytywnie wpłynie na środowisko. Wodociąg Marecki apeluje do mieszkańców, aby dołączyli do grona aktywnych użytkowników IBO, co przyniesie korzyści zarówno im samym, jak i całemu miastu.
Źródło: Urząd Miasta Marki
Oceń: Wzrost liczby użytkowników Internetowego Biura Obsługi Klienta w Markach
Zobacz Także